Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?

Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

March 12, 2009

Inilah Dia Pejuang Agama, Bangsa & Negara







Apakah yang anda dapat simpulkan dengan perkara yang digambarkan di atas? Desas desus sebelum ini bahawa si katak puru akan kembali ke tempat asalnya dengan diiringi oleh hulubalang pencacai yang dilihat sebagai komponen BN yang baru.

Gambar dekat atas ni dah cukup untuk menjawab tuduhan-tuduahn dalam risalah tu...

Perbuatan dalam gambar dekat atas tu tak menghina Islam ke?

Perbuatan dalam gambar dekat atas ni tak menghina Sultan ke?

Orang melayu tak tercabar ke bila tengok orang melayu berkelaakuan macam tu?

Tak tergadai ke Bangsa Melayu dengan perbuatan macam tu?

Amalan mencarut dengan simbol jari tengah tu pembawaan sape? bukan Amerika ke?

Yang dok "mengarah" Sultan suruh pilih calon sendiri tu bukan "perjuangan peribadi" ke?

Pakai Songkok bawak imej Islam lepas tu mencarut-carut tu bukan memperalatkan agama ke?

Politik ganas? sape yang serang OKU dekat Parlimen?

"Tak kan Melayu Hilang Di Dunia"... dalam Al-Qur'an ada tulis ke perkara ni? Siapa yang lebih "berkuasa"... Allah atau Hang Tuah???

Fikir-fikri lah... pakai akal yang Allah kurniakan, bukan kepala lutut.

Akhir kata... patutlah UMNO/BN bersungguh-sungguh tolak Pakatan Rakyat... "Islam" UMNO/BN ni lain... kena mencarut... kena agungkan sesama Manusia, tak sama dengan Pakatan Rakyat... kitab lain-lain kot...

Yang pasti bila sebut Islam, rujukannya Al-Qur'an dan Sunnah, bukan HadHari dan Hang Tuah...!!!

Yang pasti, PRK di Bukit Selambau ini akan mengaktifkan gerakan gangterism dalam UMNO.