Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?

Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

June 11, 2009

Apakah maksud di sebaliknya...?

Jika anda datang ke bandar Kota Tinggi, bagi yang berketurunan Bentan mungkin igauan sumpahan Sultan Mahmood masih menghantui mereka. Tapi berlainan dengan yang ini, jika anda berdarah keris, mungkin panorama ini akan membuatkan anda memuntahkan kemarahan yang teramat sangat.

Manakan tidak, sesuatu yang menjadi kebanggaan anda telah di perlakukan dengan sewenang-wenangnya. Suatu panorama yang tidak sepatutnya di biarkan menjadi tatapan umum malah pelancong-pelancong yang berkunjung ke bandar Kota Tinggi sempena cuti sekolah ini pasti terkejut dengan apa yang dilihatnya.

Apakah motif disebaliknya? Adakah ini menggambarkan kemarahan atau tanda protes di atas seseorang yang tidak mampu di luahkan melalui saluran dalaman yang betul? Atau adakah tiada ruang di dalam parti keris bagi mereka yang tidak berpuas hati dengan kepimpinan seseorang? Atau adakah ini hasil lantaran perasaan dendam di atas kejadian dalaman yang berlaku sebelum ini? Semua ini persoalan yang bermain di fikiran mereka yang terlihat akan vandalisme tersebut. Malangnya, kejadian vandalisme tersebut hampir kebanyakannya berlaku ke atas premis-premis milik parti mereka dan tempat-tempat yang seumpama dengannya.

Buatlah sesuatu bagi menghilangkan angkara perbuatan vandalime tersebut atau sengaja di biarkan begitu bagi memperlihatkan kepada semua..Hanya anda yang berhak menilaikannya.

Gambar-gambar ini dirakamkan pada malam 11 Jun 2009, jam 11.00 malam. Ini adalah kejadian kali kedua yang berlaku di Bandar Kota Tinggi. Apakah yang sebenarnya berlaku? Adakah ini merupakan satu perbuatan vandalisme ataupun satu luahan perasaan yang terbuku sekian lama. Anda nilailah sendiri......