Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

May 16, 2009

Rasuah Dalam Pas?

Tun Dr. Mahathir Mohamad menegaskan beliau yakin memang berlaku rasuah di dalam Pas memandangkan perkara itu semakin berleluasa di negara ini. Bekas Perdana Menteri itu memberitahu, jangan kata dalam Pas tidak berlaku rasuah kerana parti itu juga seperti parti-parti lain di mana berlaku rasuah. ``Saya tidak hairan anggota parti itu buat benda yang bertentangan dengan ajaran Islam,’’ katanya.

Sekiranya Che Det begitu yakin terdapat rasuah di dalam pemilihan kepimpinan dalam PAS, maka silalah kerahkan seluruh tenaga SPRM menyiasat. Jangan pandai berkata-kata tanpa ada bukti. Sejak bila Che Det pernah menjadi ahli PAS dan menghadiri Muktamar dalam usaha memilih kepimpinan PAS. Jangan cuba menyamakan perjuangan PAS dengan UMNO yang jauh terpesong? Semua mengetahui bahawa UMNO yang galak dengan rasuah wang. Tidak percaya? Lihatlah sahaja pemilihan UMNO baru-baru ini, rakyat tidak mudah lupa..siapa yang di gantung? Siapa yang menang tapi tiada jawatan dalam kerajaan?

Che Det cuba mengembalikan zaman putar belitnya semula dengan melemparkan tuduhan-tuduhan yang tidak berasas. Cukup-cukuplah dengan apa yang telah di tinggalkan kepada Malaysia..

~matahijauku~