Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

May 07, 2009

Beradabkah Ini?




Tiada lagi ungkapan yang mampu dizahirkan melihat kepada gambar insiden di atas. Yang selayaknya diberikan kepada UMNO, BN adalah zalim, gila kuasa, gila pangkat dan yang seumpama dengannya. Kalau ada ungkapan gila babi, rasanya tidak sesuai tapi babi pon tidak gila macam pemimpin UMNO, BN ini.

Demi menegakkan benang yang memang basah, UMNO sanggup mengenepikan peruntukan undang-undang yang di binanya sendiri dan menjadikan dewan yang mulia sebagai tempat permainan sarkis. Memang benarlah kata-kata Allahyarham Tan Sri P. Ramlee, UMNO di eja sebagai sarkas. Melihat kepada episod hitam ini maka rakyat semakin memahami isi hati budi pemimpin UMNO yang gila kuasa sanggup merampas kuasa yang sah dari tangan orang lain semata-mata hanya mahu memuaskan nafsu sarkas mereka. Kemudian, insiden ini akan dipaparkan segenap ruang muka bumi Malaysia sebagai sesuatu yang sah di sisi undang-undang sarkas Malaysia. Maka selepas ini akan berlumba-lumbalah media milik kelab-kelab penyokong UMNO memutarkan berita yang memaksa rakyat menerima insiden ini sebagai sah lagi halal di sisi Islam Hadhari.

Allah maha adil, rakyat akan melihat sejauh mana gelagat dan permainan sarkas UMNO ini. Rakyat seperti setia membeli tiket untuk melihat pertunjukan sarkas dan badut-badut UMNO beraksi umpama penjaga harimau yang sentiasa memegang belati bagi menakut-nakutkan harimau sarkas mereka. Tapi mereka jangan terleka dengan kehadiran orang ramai yang menyaksikan pertunjukan mereka tanpa mempedulikan tentang harimau sarkas tersebut yang sentiasa menunggu ruang untuk membaham penjaganya.

Peluang untuk rakyat masih terbuka untuk menghukum UMNO dalam PRU 13 nanti. Rakyat menunggu peluang keemasan ini bagi menghantar UMNO kedalam pertunjukan sarkas untuk tontonan generasi yang akan datang.

Koleksi foto drama politik


~matahijauku~