Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

February 22, 2010

Sedutan Ceramah YB Hj Mahfuz Omar



KOTA TINGGI : Amat mendukacitakan apabila program ceramah yang awalnya di rancang di adakan di Taman Kuso berpindah ke Taman Hijrah atas desakan Umno, BN bagi memberi laluan kepada program BN bersama YB Dato' Halimah Sadique yang diadakan berhampiran dengan tapak ceramah.




Difahamkan permit ceramah yang telah dipohon oleh PAS Tenggara hanya dimaklumkan di saat-saat akhir setelah kesemua persediaan dilakukan bagi membolehkan program yang dikepalai Umno, BN diteruskan atas alasan menjaga keselamatan awam? Apa rasionalnya ceramah yang dilakukan boleh menggugat keselamatan awam? Sedangkan dilihat disepanjang program Umno, BN di kerah anggota RELA bertugas manakala anggota Polis dikerah satu batolion ke tapak ceramah bagi menakut-nakutkan rakyat yang ingin mengikuti program Pas.



Umno, BN bebas sesuka hati menggunakan premis sekolah untuk aktiviti mereka manakala Pakatan Rakyat yang menggunakan premis sendiri dinafikan hak mereka? Ternyata Umno, BN takut untuk menghadapi kebangkitan rakyat yang mula beralih minat mendengar ceramah penerangan anjuran Pakatan Rakyat dengan mengarahkan anggota keselamatan menyekat saluran yang ada yang hanya mampu digunakan oleh Pakatan Rakyat.



Terima kasih kepada pasukan Polis kerana menjadi asbab kepada rakyat untuk membenci kepada Umno, BN atas tindakan tersebut. Rakyat mulai faham bahawa pihak Polis menjadi tunggangan Umno, BN dalam usaha mengekalkan kuasa politik mereka yang tergugat.