Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

February 13, 2010

Menyantuni Kaum Cina Sempena Tahun Baru Cina

Kota Tinggi, 13 Feb 2010. Pas Kota Tinggi hari ini mengedarkan kad ucapan sempena Tahun Baru Cina berserta dengan buah limau kepada warga Cina yang berada di sekitar bandar Kota Tinggi. Bergerak di beberapa food court yang terdapat di sini, YDP Pas Kota Tinggi Tuan Hj Kamaldin Bin Hj Tahir mengetuai kumpulan ini menyantuni dan mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada penduduk-penduduk kaum Cina.




Tahniah di uacapkan kepada Saudara Munjehat Bin Loso selaku Ketua Lajnah Kebajikan Pas Kota Tinggi dalam usaha mendekati pengundi kaum Cina di DUN Johor Lama. Reaksi mereka yang begitu teruja melihatkan ketibaan kami dengan membawa buah tangan dan kad ucapan Tahun Baru Cina membawa pengertian yang bermakna di dalam pertemuan tersebut.



Turut kelihatan Naib YDP Kota Tinggi, Tuan Hj Monaim Bin Hj. Hassan memberikan buah limau dan kad kepada salah seorang pengunjung yang di temui.







Diharapkan program Memasyarakatkan PAS ini menjadi pemangkin bagi Pas Kota Tinggi untuk terus bergerak mendekati masyarakat dengan lebih berkesan.

~matahijauku~