Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

October 07, 2009

Siapa yang memesongkan siapa?



Banner ini antara yang dipasang dari berpuluh-puluh yang lain, apa yang membuatkan ia menjadi menarik ialah tulisan ayat di atas banner ini yang mana ia tertulis `Tolak Pas usah Biarkan Diri Anda terus Dipesongkan ' ...emmm mereka seolah - olah mentafsirkan bahawa selama ini rakyat telah dipesongkan oleh Pas dan apa pula pandangan anda mengenai Banner keluaran UMNO ini?

Baik sama-sama kita lihat gambar dibawah ini pula....





Di atas ini antara koleksi banner yang dipasang dan apa yang menjadi persoalan ialah siapa yang memesongkan Akhlak dan Akidah Rakyat di Negara ini. Apa yang di tulis dalam Banner ini ialah `Selama 63 Tahun BN Melindungi anda Jangan Musnahkan Keamanan Negara' dan juga `Selama 63 Tahun Kami Hidup Aman Bersama BN ' cuba kita renungkan ayat diatas ini, apakah ia Tidak MEMESONGKAN AKIDAH KITA?.

Ungkapan yang seolah-olahnya memperbesarkan dan Mengagungkan BN sebagai pembela juga sebagai Penyebab kepada Keamanan Negara ini.Dengan perkataan-perkataan seperti ini maka kita dapat mentafsirkan bahawa BN mahu Rakyat yang ada menanamkan dalam diri mereka bahawa BN lah yang menjadi TUHAN dan penentu hidup dan juga yang menjaga Rakyat dinegara ini. Lihatlah dan fikirkanlah SIAPA yang SEBENARNYA MEMESONGKAN RAKYAT...!!!