Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

December 01, 2008

HARI KELUARGA PAS KOTA TINGGI

Alhamdulillah, buat julung-julung kalinya PAS Kws Kota Tinggi dapat juga menjayakan program yang telah di rancang pada awal tahun ini. Program tersebut di adakan pada 28 @ 29 November lepas, bertempat di Jason Bay, Tanjung Sedili. Program bermula pada petang Jumaat iaitu 28 November 2008 bermula dengan pendaftaran di Chalet masing-masing. Selepas 'check-in', tiada aktiviti khusus di lakukan. Sekadar bersantai di tepi pantai. Program bermula dengan solat Maghrib berjamaah di ikuti dengan solat Isyak dan seterusnya kuliah agama . Kehadiran yang membanggakan dengan mendapat kerjasama sepenuhnya oleh PAS Caw Tg. Sedili yang di ketuai oleh Sdr. Azmi apabila pihak cawangan Tg. Sedili turut menyerikan program tersebut dengan membawa ikan segar untuk di bakar. Program pada malam tersebut diteruskan dengan jamuan ikan bakar diselang seli oleh ucapan kepimpinan PAS Kawasan di mulai dengan YDP iaitu Tn Hj. Kamaldin Bin Hj. Tahir, di ikuti oleh Timb. YDP iaitu Tn. Hj. Monaim Bin Hassan. Program diteruskan dengan memberi laluan kepada Ketua Penerangan berucap pada malam tersebut, di ikuti oleh Ketua Pemuda PAS Kws dan akhirnya oleh Ketua Cawangan PAS Tg. Sedili. Program pada malam tersebut berakhir pada jam 12 malam dan akan diteruskan pada keesokannya dengan Qiammullail dan solat Subuh berjamaah.

Seawal pagi iaitu jam 4:30 pagi, program diteruskan dengan Qiammullail, solat Subuh serta kuliah Subuh. Selepas bersarapan, program riadah sambil bersantai diteruskan dengan permainan bola sepak pantai. Seterusnya, sukanika di teruskan sehinggalah berakhir pada jam 11 pagi. Program diteruskan walaupun peserta yang menginap di Chalet dikehendaki menyerahkan bilik masing-masing pada 12 tengahari. Walaupun begitu, aturcara pada hari itu masih berjalan dengan jamuan makan sambil beramah mesra di kalangan ahli-ahli PAS yang hadir. Program bersurai pada jam 1 petang.
Terima kasih di uacapkan pada ahli PAS yang turut menjayakan Hari Keluarga PAS Kota Tinggi terutama pada Pengarah Program iaitu Sdr Abd. Hamid selaku Ketua Penerangan berserta ahli jawatankuasanya. Terima kasih juga di atas kerjasama PAS Cawangan Tg. Sedili dan mereka yang telah menjayakan Hari Keluarga tersebut. Semuga berjumpa lagi pada tahun hadapan.

Antara gambar menarik yang sempat di rakam sepanjang program tersebut.