Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

March 28, 2010

Hulu Selangor : UMNO vs MIC


Pilihanraya kecil di P94, Hulu Selangor perlu di adakan selepas kematian Allahyarham Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad. Semuga Allah mencucuri rahmah keatas roh beliau dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

Namun begitu, komponen parti rasis mula mencongak strategi untuk menentukan parti mana yang layak bertanding di situ. MIC yang memegang hak status quo ingin mempertahankan kerusi mereka manakala Umno yang mendakwa mereka mempunyai kekuatan yang luar biasa teringin untuk merampas status tersebut daripada MIC.

Melihat begitu penting bagi BN untuk merebut kembali kerusi P94 daripada Pakatan Rakyat bagi memperlihatkan kepada rakyat akan transformasi yang di dewa-dewakan oleh pengikut mereka akan kebersanan pentadbiran Najib Al-Tantuya bersama pasangannya Big Mama. Ianya perlu diterjemahkan kepada kemenangan di P94 ini, bagaimana caranya, berapa duit rakyat yang perlu ditaburkan di sana tidak perlu di ambil kira. Pokoknya, BN perlu menang kerana bagi mereka matlamat menghalalkan cara.

Buatlah apa sahaja yang jelek bagi rakyat dan tahulah media propaganda Umno, BN ini memanipulasikan cerita untuk memperlihatkan ianya cantik di mata rakyat jelata.

Bagi merebut kerusi tersebut, Umno seperti biasa akan mendakwa mereka begitu mantap untuk bertanding di sana. Melihat akan kenyataan-kenyataan penyokong tegar mereka menunjukkan Umno bersungguh-sungguh untuk bertanding di P94 ini.

"Tiada jalan kompromi lagi dan kita tidak perlu menjaga hati mana mana pihak jika ianya mendatangkan kemudaratan pada diri sendiri. Memang betul DUN Hulu Selangor di peruntukan kepada MIC. Parti ini kurang mendapat kepercayaan dari rakyat , trek rekod mereka adalah yang paling buruk dan jika di bandingkan dengan parti IPF penyokong BN yang di asas kan oleh Mendiang Tan Sri Pandithan parti ini mempunyai imej yang lebih baik sekarang.

Presiden Timbalan Presiden semua tewas dalam pilihan raya yang lalu. Parti ini sepatutnya menolak Sany Vellu dan sekiranya BN memilih juga MIC dalam pilihan raya ini, Samy Vellu perlu dihalang untuk berkempen. MIC perlu menerima hakikat bahawa mereka kini adalah sebuah parti yang mewakili minoriti rakyat dan sesuatu yang drastik perlu dilakukan oleh mereka untuk memulihkan kepercayaan rakyat kepada MIC. UMNO adalah parti yang lebih relevan untuk bertanding di Hulu Selangor." Dipetik dari sini.