Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

January 08, 2009

BOIKOT BARANGAN ISRAEL
































Sebagai bantahan atas kebiadapan dan keganasan Yahudi ini, marilah kita bersatu hati sebagai umat Islam untuk bersama-sama memboikot kesemua barang atau makanan yang mempunyai kepentingan secara langsung atau tidak dengan Israel ini. Tunjukkan komitmen kita sebagai umat Islam yang boleh mengubah ekonomi yang berkepentingan dengan Israel ini. Ingatlah, setiap sen yang kita belanjakan untuk membeli barangan tersebut bermakna kita menyumbang dana untuk Israel memperkuatkan ekonomi mereka dan seterusnya membunuh rakyat Palestin.


Dr. Yusuf al-Qardawi telah menyatakan, " Satu riyal (ringgit) yang digunakan untuk membeli barangan Amerikan/Israel adalah bersamaan dengan sebutir peluru yang akan digunakan oleh tentera-tentera Zionis untuk membunuh anak-anak kecil di Palestin."


Rasulullah SAW bersabda :

"Sentiasa akan ada sekelompok dari umatku yang sentiasa berjuang bersama-sama kebenaran, mencabar dan menentang musuh-musuh mereka. Musuh-musuh mereka tidak dapat memberi mudarat kepada mereka sehingga Allah mendatangkan keputusannya. Mereka tetap dalam keadaan demikian." Maka para sahabat bertanya, "Dimanakah mereka?". Jawab Rasulullah, "Di Baitul Maqdis dan sekitarnya."

(Hadis Riwayat Bukhari)


~matahijauku~