Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

November 23, 2009

UMNO makin terdesak

Nampaknya UMNO Johor semakin terdesak, sepanjang malam semalam kami AMK Johor terpaksa berjaga sepanjang malam akibat perangai KEJI UMNO, mereka membuat operasi menggantung benner yang tertulis dengan perkataan dan ayat kotor dengan niat ingin mensabotaj Program PKR yang bakal berlagsung esok. AMK johor keseluruhannya telah menurunkan hampir 30 benner yang digantung oleh PEMUDA balaci UMNgOk ni.

Namun dengan semangat tabah dan menghoramati tatasusila politik di negara Malaysia ini, AMK Johor mangambill keputusan utk tidak membuat kacau di dalam sepanjang urusan mereka mengantung benner tersebut. AMK Johor bertindak menurunkan semua benner tersebut setelah semua PEMUDA balaci UMNgOk ini selesai memasangnya.

Namun AMK Johor berbesar hati menyerahkan semula benner ini semua kepada mereka jika mereka mahu. Kepada PEMUDA balaci UMNgok kalau kamu anak meLAYU?!! boleh datang ke Kem AMK untuk ambil semula semua benner2 tersebut.

Malam ini sekali lagi kami AMK johor akan berjaga untuk memastikan kerja terkutuk UMNgOk haram jadah ini dapat di kawal.

Mereka juga dijangka akan menggerakkan 1 demostrasi BODOH membantah lokasi program PKR yang dijadualkan esok. Ternyata mereka cukup takut dengan gelombang yang bakal menghanyutkan mereka di Johor ini. Lokasi yang dimaksudkan adalah tanah milik individu seluas 6 ekar yang bakal di gunakan untuk program ceramah pada malam selepas selesai Konvensyen PKR Johor esok.

AMK Johor juga akan berdepan dengan demonstrasi bodoh UMNgOk pada esok hari. Kami akan terus BERJUANG..UMNO.!!mari kita berentap dengan adat dan tatasusila politik..

Tindakan UMNO Kulai mendesak pihak polis agar menyekat permit ceramah Dato Seri Anwar adalah 1 tindakan melayu bacul yang tidak berpegang pada prinsip demokrasi. Kerana takut dengan gelombang yang di bawa oleh manusia yang bernama ANWAR IBRAHIM, parti yang bacul ini akan melakukan apa saja, serta menggunakan sepenuhnya kuasa mereka untuk menghalang segala berita, kisah dan pekong mereka daripada di sebarkan kepada pengetahuan rakyat jelata.

Sesungguhnya mereka sedang berada di dalam keadaan ketakutan. Walau apa pun kami bertekad akan terus berusaha membenam mereka biar apa pun yang datang kami tetap dengan pendirian berjuang menegakkan kebenaran dan keadilan di bumi Malaysia yang bertuah ini.

Kepada UMNO bahagian Kulai...Kalu benar kamu berjiwa Pahlawan Melayu...mari kita berentap dengan adat dan tatasusila politik. Apabila pengishtiharan perang dilaungkan, kami akan LAWAN, bila kami LAWAN, kami akan LAWAN sampai MENANG...
LAWAN TETAP LAWAN!!!



Petikan daripada:
Ketua Penerangan AMK Cabang Batu Pahat