Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

July 06, 2009

Pas bertempur dengan Umno di MU












PRK di Manek Urai hanya melibatkan dua parti terbesar orang Melayu iaitu PAS dan Umno, BN di laporkan bertanding bagi merebut kekosongan kerusi yang ada di situ. Pada sesi penamaan calun yang di adakan sebelah pagi tadi memperlihatkan penyokong kedua-dua parti tersebut membanjiri Manek Urai dengan di laporkan penyokong PAS dan Pakatan Rakyat melebihi 7000 ke 10000 orang manakala Umno hanya dalam lingkungan 4000 orang.

Peringkat awal ini sudah memperlihatkan kekalahan Umno, BN yang berhasrat untuk merampas kerusi MU ini daripada PAS.

Di samping itu, Umno, BN melalui Kementerian Pendidikan mula menyalurkan berbagai bantuan kepada pelajar-pelajar yang bersekolah di situ. Ini di lihat sebagai rasuah untuk memikat hati pengundi di MU yang cuba digambarkan Umno,BN sebagai kerajaan yang mengutamakan rakyat. Tetapi langkah tersebut yang hanya dipraktikkan ketika menjelangnya PRK sahaja dan bukan keseluruhan itu memperlihatkan lagi wajah kemunafikan Umno, BN tersebut.

Maka, ketika ini yang pastinya berbagai lagi imbuhan akan mencurah-curah membasahi muka bumi Manek Urai bagi mangaburi mata pengundi di sana. Hakikatnya, pengundi di Kelantan khusunya di MU tersebut yang telah di tarbiah oleh kerajaan negeri pimpinan Ulama akan dapat menilai dari kaca mata hati mereka akan keluhuran dan keikhlasan Umno, BN ini dan insyaAllah tidak akan hanyut dengan limpahan imbuhan yang datang kepada mereka.