Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

July 09, 2009

Gambar Sekitar Penamaan Calon PRK Manek Urai

Suasana kemeriahan di rasai oleh penyokong Pakatan Rakyat yang membanjiri segenap ruang di Manek Urai. Suatu ketika tempat ini hanya sekadar sebuah perkampungan yang sunyi dengan kebanyakan aktiviti penduduknya hanyalah pertanian. Tetapi pada tarikh penamaan calun, suasana ini terus berubah dengan kebanjiran penyokong PAS/PKR/DAP yang memeriahkan lagi warna-warna pada hari tersebut.



Melihatkan akan lautan manusia yang betada di sini, melenyapkan perkiraan yang di lihat oleh media-media arus perdana yang menjadi lumrah mereka yang gagal mencongak kehadiran manusia yang hadir ketika itu.



Muslimat menjadi benteng hadapan yang cukup kental pada hari tersebut.


Kelab Penyokong PAS bagi kaum India sudah tidak asing lagi bagi kita setiap kali pilihanraya kecil di adakan. Wajah-wajah ceria dan keyakinan mereka terserlah dengan kepimpinan Islam.





Syiar PAS terbang di awan biru...melenyapkan seketika tumpuan penyokong Umno.








Kenderaan penyokong yang sesak di sepanjang jalan ke tempat penamaan calon.



Namun, layanan istimewa tetap di berikan kepada pemimpin Umno,BN dengan menggunakan khidmat polis trafik bagi memudahkan laluan mereka.




Kenapa pulak pemimpin-pemimpin Umno, BN sibuk ke MRSM ni? Sedangkan tempat di adakan proses penamaan calon di adakan di tempat yang berlainan?



Apa benda pulak 2 buah helikopter kerajaan ada di situ?




Rupa-rupanya helikopter ini di gunakan oleh pemimpin Umno, BN untuk ke Manek Urai. Layanan istimewa bukan? Rakyat dan pemimpin PR bersesak-sesak untuk ke tempat penamaan calon, mereka seronok menggunakan harta kerajaan untuk program Umno. Adakah ini salah guna harta kerajaan atau inilah yang di namakan Rakyat di daHULUkan, pencapaian di utaMAKAN?



Dan yang terakhir, lihatlah pada penyokong mereka..