Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

May 01, 2011

Muktamar Tahunan DPPNJ Kali ke 39

Sabtu, 30 April berlangsung di Palm Villa, Kulaijaya bermulanya majlis perasmian Muktamar Dewan Pemuda Pas Negeri Johor kali ke 39 yang telah di rasmikan oleh YB Datuk Paduka Hj Husam Musa selaku AJK Pas Pusat.


Majlis bermula seawal jam 8 malam dimulakan dengan perbarisan dan pemeriksaan Unit Amal Johor. Kemudian majlis rasmi dimulakan dengan persembahan montaj yang menarik.



Ucaptema Ketua DPPNJ berkisar mengenai sasaran PAS "Menuju ke Nusajaya". Sejauh mana komitmen dan iltizam pemuda untuk menawan Nusajaya. Pada muktamar kali ini akan membariskan hampir 70% muka-muka baru di kalangan Ketua-ketua Pemuda Kawasan yang telah dilantik dalam mesyuarat agong Pemuda Pas Kawasan.

Dalam muktamar kali ini juga di adakan juga pemilihan di peringkat negeri bagi mengisi jawatan Dewan Pemuda Pas negeri Johor. Pada kali ini Saudara Khairul Faizi tidak akan mempertahankan jawatannya selaku Ketua Pemuda DPPNJ. Bermakna dikalangan Exco DPPNJ juga akan di barisi oleh muka-muka baru yang bakal memikul tugas yang mencabar khususnya persiapan menghadapi pilihan raya umum ke 13 nanti.

Semuga apa juga keputusan yang di capai akan lebih mematangkan DPPNJ dalam melayari bahtera bersama Badan Perhubungan Pas Negeri Johor bagi menuju ke Nusajaya.

Selamat bermuktamar kepada para muktabirin semua.