Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

April 05, 2010

Sepintas lalu di Mesyuarat Agung Dewan Muslimat


Kota Tinggi, 4 April 2010. Bertempat di Restoran Cengkih, Taman Hijrah salah satu sayap kepada organisasi Pas Kawasan Kota Tinggi telah berjaya mengadakan mesyuarat agungnya yang ke 3 yang di rasmikan oleh Puan Norhayati Bte Bachok. Walaupun usia masih baru tetapi Dewan Muslimat Pas Kota Tinggi (DMP Kota Tinggi) memperlihatkan kesungguhan dan komitmen mereka sebagai salah satu sayap penting kepada Pas Kota Tinggi.

Sekalung tahniah buat DMP Kota Tinggi yang diterajui oleh ketuanya, Puan Rosnani Bin Jusoh telah memberikan impak yang besar kepada perjuangan Pas di Kota Tinggi khususnya. Melihatkan akan laporan aktiviti seperti yang tercatat di laporan mesyuarat memperlihatkan komitmen dan kesungguhan DMP Kota Tinggi dalam mencatatkan satu lagi sejarah perjuangan Islam seperti yang di perjuangankan oleh para pejuang terdahulu.



Ketua Muslimat dalam ucaptema beliau menyeru kaum Muslimat bangkit membantu Islam agar di bela mengikut kehendak Al-Quran dan Hadis.



Dalam ruang yang sama, YDP Pas Kota Tinggi turut diberi penghormatan untuk berucap di dalam majlis perasmian tersebut. Seperti biasa, YDP mengharapkan DMP Kota Tinggi dapat memberi perkhidmatan yang cemerlang untuk membantu Pas Kawasan dalam usaha berdakwah kepada masyarakat akan siasah menurut acuan Islam.

YDP juga mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada kepimpinan DMP Kota Tinggi dan AJKnya atas sikap didikasi dan semangat jitu yang ditunjukkan oleh mereka di dalam aktiviti-aktiviti Pas Kawasan mahupun keterlibatan di dalam pilihanraya kecil sebelum ini. Ini menjadi tanda aras kepada Pas Kawasan untuk terus meneruskan kerja-kerja dakwah dengan lebih efektif.


Di akhir ucapan pada majlis perasmian tersebut, Ketua Pemuda turut diberikan peluang untuk berucap walaupun dalam keadaan yang cukup tidak bersedia. Namun, di dalam platfom mengenai perjuangan Islam ini terlalu banyak isu yang boleh di sentuh. Alhamdulillah, dapat juga memberikan pandangan yang tidak seberapa hebat pada majlis tersebut.

Sekali lagi, terima kasih kepada semua pihak yang terlibat sama menjayakan Mesyuarat Agung DMP Kota Tinggi kali ke 3 ini. Semuga usaha semua pihak tersebut mendapat ganjaran daripada Allah SWT.

~matahijauku~