Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

April 16, 2009

Kerusi DUN Penanti Kosong

Desas desus mengatakan Dewan Undangan Negeri (Dun) Penanti kemungkinan dikosongkan telah menjadi kenyataan berikutan perletakan jawatan oleh Adunnya, Mohamad Fairus Khairudin (KeADILan).

Rakyat Malaysia akan melihat satu lagi episod haru biru kempen BN yang akan mempergunakan pilihanraya kecil ini sebagai platform untuk menghentam segenap sudut kepimpinan PKR. Umum sedia maklum sebelum ini bagaimana penasihat umum parti tersebut di serang seteruknya sehinggakan timbul isu liwat dengan Saiful yang sehingga kini masih lagi di dalam perbicaraan. Namun, percayalah oleh kerana terdapat pilihanraya kecil yang memang terletak di kawasan Parlimen Permatang Pauh tidak mustahil isu ini akan dijaja disegenap ruang dan sudut Penanti tersebut.

Apapun, kita akan lihat perubahan tektikal transformasi UMNO, BN untuk menghadapi serangan jentera Pakatan Rakyat. Sudah pasti, isu Altantuya akan dihukumkan haram untuk dijadikan isu ketika itu. Rakyat akan melihat, adakah ini suatu referandum rakyat atau sebaliknya.

~matahijauku~