Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

April 28, 2012

Konvoi Jelajah DUN Johor Lama


Gambar-gambar aktiviti konvoi yang sempat di rakamkan oleh lensa admin.


Timbalan YDP, Tuan Haji Monaim Bin Hassan memulakan bacaan doa sebelum konvoi bermula. Semuga apa yang di rancang dapat berjalan dengan selamat dan di permudahkan oleh Allah SWT.



KipMart adalah destinasi pertama yang di kunjungi oleh peserta konvoi bagi mengedar risalah. Namun begitu, pihak pengurusan KipMart tidak membenarkan sebarang aktiviti pengedaran risalah di buat di premis tersebut dan tidak membenarkan sebarang aktiviti berunsur politik di lakukan. Dalam masa yang sama ketika itu pertandingan zapin sedang rancak berlangsung di ruang niaga premis perniagaan tersebut.

Pihak keselamatan KipMart mengarahkan pekerjanya mengutip semula risalah-risalah yang telah di letakkan di wiper kenderaan pengunjung ketika itu. Untuk tidak membesarkan isu, kami akur dengan kehendak pengurusan KipMart untuk tidak mengedar risalah di situ dan meminta pihak keselamatan KipMart menjaga risalah yang mereka kutip dengan selamat.

Destinasi seterusnya ialah menghadiri jemputan walimatul urus di Kampung Kecoh yang terletak di pinggir Bandar Kota Tinggi. Pihak tuan rumah berbesar hati untuk menerima kunjungan peserta konvoi pada majlis tersebut. Tuan rumah (berdiri di sebelah YDP) mengucapkan terima kasih atas kehadiran peserta konvoi kerana memeriahkan lagi majlis mereka pada hari tersebut.

 Meneruskan perjalanan setelah mengedar risalah di Felda Air Tawar 2
 
 Destinasi terakhir iaitu di pekan Telok Sengat. Kehadiran peserta konvoi menggamatkan suasana pengunjung di situ yang rata-rata datang dari luar daerah Kota Tinggi. Sambutan yang menggalakkan daripada pengunjung yang ada dengan memberikan laugan semangat untuk terus berkempen memberikan penerangan melalui pengedaran risalah seperti ini.

 Ketua Dewan Muslimat, Puan Rosnani Jusoh di lihat menyatakan sesuatu kepada peniaga di situ