Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

December 05, 2009

Angkara siapakah ini?


Ada sesuatu yang hendak di gambarkan dan dimaksudkan oleh pelaku ini?


Tiap kali kemelut melanda Umno, pasti akan diluahkan untuk tatapan umum melalui karya-karya yang kreatif. Baru-baru ini skuad ‘paparazzi’ dapat menghidu perbuatan tersebut di tempat terbuka, berhampiran dengan komplek beli belah Plaza Kota dan sebuah hotel ‘budget’ yang berhampiran. Walaupun di fahamkan terdapat tempat lain yang mengalami hasil frustasi yang sama seperti yang terdapat berhampiran padang kerajaan dengan luahan yang cukup mamalukan.



Acap kali perkara ini terjadi. Apakah motif kejadian yang cuba di gambarkan oleh pelaku tersebut? Jika di teliti dengan lebih mendalam, kebanyakannya terhasil ketika mana pergolakan dalaman Umno cukup serius sehingga membawa kepada perletakan jawatan dan siasatan SPRM ke atas ahli-ahlinya.



Sebelum inipun, 'billboard' ahli parlimen Kota Tinggi di conteng dengan perkataan-perkataan yang berbaur penghinaan ketika masalah antara perebutan Ketua Bahagian iaitu Tan Sri Hamid Albar dan Daeng Malik. Permusuhan tersebut turut membawa kepada siri-siri pencontengan yang selanjutnya seperti dalam 'banner' ahli parlimen tersebut.


Yang terbaru ini berlaku ketika Umno Kota Tinggi berdepan dengan perletakan jawatan pemuda Umno serta penangkapan dan penyiasatan rasuah pemuda Umno. Ternyata ada kebenaran daripada tulisan Tun Dr. Mahathir bahawa Umno memang sudah busuk dari kepala hingga ke usus.

~matahijauku~