Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia Kawasan Kota Tinggi

Salurkan Sumbangan Dana Pilihanraya Anda ke Parti Islam Se-Malaysia  Kawasan  Kota Tinggi
No Akaun : 01-069-01-003759-0

Pilihan Anda di PRU 13?


Ruang Aduan

E-mail Address: *
Nama Pengadu *
Nombor Telefon *
E-mail Address
Alamat Pengadu *
Aduan *
Adakah anda bersetuju untuk mendedahkan identiti anda sekiranya diperlukan? *YA
TIDAK

* RequiredBuild Contact Forms

March 28, 2009










Semua sedia maklum yang Ketua Pemuda Baru untuk UMNO ialah KJ menantu Abdullah Badawi..Amat benarlah apabila di beritahu bahawasanya ramai pemuda dalam UMNO yang TIDAK suka kepada beliau,maka bergaduh mereka sesama mereka, bertikam lidah dan memberontak...Menampakkan sikap kebudak-budakan mereka..walaupun dah besar panjang...

Antara ayat yang keluar dari mulut-mulut warga umno itu sendiri ialah UMNO RASUAH DAN RASA TAK PUAS HATI!!!! Teriakan nama KJ lalu disambut dengan suara ramai RASUAH!!

Nampaknya ahli UMNO sendiri yang MENGUTUK UMNO sendiri. Sesuatu menarik yang ditunjukkan oleh mereka.

PEMIMPIN UMNO RASUAH???? Aku tak kata tapi ahli UMNO yang KATA PIMPINAN mereka KAKI RASUAH.

Bayangkan dalam UMNO sendiri, mereka angkat orang yang KAKI RASUAH, PENIPU, SAMSENG dan semua yang sewaktu dan seangkatan dengannya...
Tapi aku masih bingung dengan istilah ini, sekejap RASUAH, sekejap pulak kata POLITIK WANG. Mana satu yang betul? Bila di suruh siasat oleh SPRM, di katakan ia adalah POLITIK WANG dan hanya melibatkan disiplin dalaman UMNO. Laa ni, bila KJ menang, orang UMNO berteriak KJ RASUAH pulak? Lepas ni, apa pula tindakan SPRM bila ahli UMNO sendiri yang mengakui berlaku rasuah dalam pemilihan UMNO?

KIRA SEKARANG BUKAN ORANG YANG MENGATA PEMIMPIN UMNO AKAN TETAPI ORANG UMNO SENDIRI YANG TELAH MEROSAKKAN UMNO DAN PIMPINAN UMNO ITU SENDIRI!!!

JADI AHLI UMNO KIRA KENA TERIMA LAH KAKI RASUAH DALAM UMNO SEBAB PEMIMPIN UMNO PUN DAH KAKI RASUAH????? BUKAN AKU YANG CAKAP TAPI AHLI UMNO YANG CAKAP!!!!!

Apa-apa pun, aku tabik pada Menteri rambut putih yang sanggup meletakkan jawatan setelah kalah dalam pemilihan MT UMNO atas dasar prinsip yang ditunjanginya. Yang lain, ada berani ke bertindak begitu? Apa kata Kota Tinggi, Pengerang dan Pasir Gudang tidakkah teringin mengikuti jejak Johor Bahru meletakkan jawatan menteri secara terhormat setelah isyarat jelas di tolak oleh perwakilan UMNO sendiri? Kita saksikan aksi berikutnya..

~matahijauku~